Переглядів: 1742

Послугами луганського ЦНАПу задоволені більш ніж 90% відвідувачів

Протягом березня – квітня поточного року в рамках проекту Європейського Союзу «Асоціація Регіональних Аналітичних Центрів: інструмент для покращення врядування в регіонах України», та в рамках співпраці з ЧММГО "Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень", експерти Агентства стійкого розвитку Луганського регіону (АСР) організували та провели дослідження щодо деяких аспектів надання адміністративних послуг відвідувачам  через Центр надання адміністративних послуг міста Луганська.

Нагадаємо, що АСР разом із 15 організаціями входить до Асоціації регіональних аналітичних центрів, спільно з якими протягом двох років реалізується низька проектів з питань соціально-економічного розвитку та покращення врядування в Україні.

В рамках завдання було доопрацьовано методологію проведення опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, та безпосередньо проведено анкетування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у м. Луганську у період з березня по квітня 2014 року.

За результатами проведеного дослідження були визначені найбільш проблемні питання та побажання відвідувачів. Більшість відвідувачів - 67% зазначили, що умови отримання адміністративних послуг після створення ЦНАПу покращились, решта опитуваних відповіли, що важко визначитись, оскільки вперше звернулись за отримання послуги. Крім того 30% опитуваних зазначила, що дуже важливо було б додати послугу з видачі закордонного паспорту громадянина України.

В цілому, переважна більшість відвідувачів більше 90 % повністю задоволені роботою ЦНАПу та створеними для них умовами  в м. Луганськ.

Згідно з технічним завданням вибірка складала 100 осіб, яких опитували в різні дні тижня та в різний час.

Експерти АСР й надалі планують проведення спільних заходів з питань соціально-економічного розвитку та покращення врядування в Україні в рамках роботи Асоціації регіональних аналітичних центрів.

Прес-служба АСР

 

 

Яндекс.Метрика