• Головна
  • Новини
  • Завершилась «Навчальна програма посилення організаційної спроможності НУО» за підтримки програми UNITER
Переглядів: 1287

У сільських громад Луганщини з’являються власні сайти. Вітаємо!

Найактивніші сільські громади Луганщини, що претендують на звання «демонстраційних» за методологією Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» продовжують створювати власні інформаційні ресурси в мереже Інтернет. Так нещодавно запрацював сайт Бобриківської громади http://bobrykove.open.lg.ua. Аналогічні сайти скоро запрацюють й у Чмирівської http://chmyrivka.open.lg.ua, Коломийчиської http://kolomyychykha.open.lg.ua, та Калинівської  http://kalinove.open.lg.ua громад.

Створення таких ресурсів спільна ініціатива партнерства, що склалось за час співпраці громад із Луганським Обласним Ресурсним центром Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» в Луганській області та була підтримана:

  • Бобриківською сільрадою та ГО «ВЕКТОР» й «Перлина степу»,
  • Чмирівською сільрадою та ГО «Чмирівський світанок»,
  • Коломийчиською сільрадою та ГО «ДЖЕРЕЛО-2009», Калинівською селищною радою та ГО «Добробут»

й впроваджена в життя за технічної підтримки обласного партнеру – ГО «Агентство стійкого розвитку Луганського регіону». 29.07.11 буде проведено спеціальний тренінг для представників сільських громад по адмініструванню та наповненню сайтів.

Вже тривалий час працює сайт ОСББ «Петрівський комфорт» http://pet-komfort.at.ua/ та Інтернет- ресурс під назвою «Територія змін»: http://www.open.lg.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=23&Itemid=27&lang=uk, що відображає діяльність всіх громад Луганщини, небайдужих до питань розвитку власних територій, їх Історії успіху.

Слід зазначити, що сільські громадські організації, активісти яких знаходяться в постійному пошуку щодо питань власного розвитку та постійно підвищують свій рівень знань шляхом участі в різноманітних тренінгових програмах та проектах партнерів, знаходяться на порядок вище в плані організаційного розвитку своїх собратів (яких тільки в рамках співпраці з Проектом створено 46 організацій громад та пізніше на прикладі існуючих з’явились ще 23).  Так наприклад, деякі громади вже займаються питаннями територіального брендінгу, створили бренди громад та позиціонують себе для привернення більшої уваги до них зі сторони органів влади, організацій обласного та українського рівня, донорів та інвесторів через спеціальні буклети, Інтернет-видання. Вони також моніторять власні інвестиційні можливості та включають свої пропозиції для інвесторів в спеціальні брошури (наприклад інвестиційна площадка с. Бобрикове увійшла до Інвестиційного паспорту Антрацитівського району та Луганської області). А власні Інтернет-ресурси громад тільки створюють більший PR для організацій та спрощують доступ до інформації  їх цільовим группам.

Довідково. Кількість українських користувачів Інтернету за 2010 рік зросло на 3 млн. осіб, або на 29%, – до 11,3 млн.  Про це свідчать  дані  компанії Gemius по аудиторії 14 років та більше. В м.Київ та області  сконцентрована більша частина Інтернет-користувачів держави - - 44%, у східному регіоні - 24%, южному - 16%, западному - 9%, центральному - 5%, північному -2%. В містах з населенням більш 500 тис. жителів мешкає 59% Інтернет-аудиторії. Ще 16% приходиться на міста з населенням від 100 тис. до 500 тис. жителів, 17% - на міста з населенням до 100 тис. жителів  та 9% - на села. (більш інфо http://econo.com.ua/2011/02/v-ukraine-pochti-12-mln-lyudej-polzuyutsya-internetom-statistika/).

За даними дослідження 2006 року Американської аналітичної компанії comScore Networks щодо дослідження мирової аудиторії Інтернету віком більше ніж 15 років. Виявилось, що Інтернетом користуються біля 694 млн. людей у всьому мирі, що складає 14% населення планети. Згідно дослідження саме велика кількість користувачів з США (152 млн. осіб). Друге місце Китай (72 млн.осіб), третє місце – Японія (52 млн. осіб), четверте – Германія (32 млн.осіб), п’яте – Великобританія (30 млн.осіб). В першу десятку стран також входять Южна Корея, Франція, Канада, Італія та Індія. По кількості часу проведенму онлайн лідери громадяни Ізраілю, Фінляндії, Южної Кореї, Нидерландів та  Тайваня. (біль інфо http://otvet.mail.ru/question/50847704/)

 

 

Яндекс.Метрика